eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Vegán édesburgonya

2023. május 18. - fuf87

image0_28.jpeg

Szuper ötlet, ha egy gyors, de mégis kiadós ebédre vagy vacsira vágyunk hétköznap, amikor nem sok időnk van, és tegyük fel, annyira húst sem szeretünk vagy akarunk enni.

Hozzávalók:

- 3 nagyobb édesburgonya

- 2 közepes méretű vöröshagyma

- 5 gerezd fokhagyma

- 2 kaliforniai paprika

-  4 közepes méretű paradicsom

- 1 vörösbabkonzerv 

- 1/2 kukoricakonzerv

- 70g bulgur (szárazon)

- chili

- római kömény

- füstölt paprika

- só & bors

- vegán tejföl 

- olívaolaj

1) A krumplikat betettem az Airfryerbe, olívaolajspray-vel lefújtam őket, majd 42 percig 180 fokon megsütöttem őket egészben, utána csak a héjat kellett leszedni róluk.

2) Amíg sültek a krumplik, kevés olívaolajon megdinszteltem a vöröshagymát, és a fokhagymát, majd hozzáadtam a kockázott paprikát. 5 percet pároltam őket együtt. Utána hozzáadtam a kukoricát, a paradicsomot, a megfőzött bulgurt, a babot és fűszereztem, nem spóroltam a római köménnyel és a csilivel sem. Még 5 percig kavargattam.

3) A megsült édesburgonyákat félbevágtam, majd rájuk kanalaztam a bulguros ragut. Végezetül tálalásnál vegán tejföllel bolondítottam meg. (illtve mivel vannak saját mikrozöldjeink, amiket üvegben neveltem, nem hagyhattam ki, hogy ne rakjak abból is a tetejére.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr8618126988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása