eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Főtt krumpli és fűszeres cottage cheese

2023. szeptember 12. - fuf87

image0_4.jpeg

Íme egy laktató, fehérjében gazdag, de húsmentes (és maradékmentő) ebédötlet:

1 adaghoz:

- 1.5 közepes méretű főtt krumpli

- 215 g cottage cheese

- 20g reszelt sajt

- füstölt paprika

- só

- frissen őrölt bors

- fokhagymapor

- 2 marék friss rukkola

A krumplit megfőztem, félbevágtam, enyhén sóztam. Majd a cottage cheese-t összekevertem sóval, füstölt paprikával és fokhagymaporral, a krumplik tetejére halmoztam, megszórtam reszelt sajttal, mellé pedig 2 marék friss rukkolát kanalaztam. Íme a villámkaja, ha nincs időd főzőcskézni, vagy van néhány olyan cucc elfekvőben a hűtőben, amit mindenképpen fel kell használni, a jó hír, hogy brutálisan laktató, és konkrétan 28g fehérje :) Jó étvágyat! 

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr8218212781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása