eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Gazpacho

2024. szeptember 10. - fuf87

image0_31_1.jpeg

Lehet, hogy a naptár szerint már ősz van, ami azt illeti, én nem érzem, szerintem Ti sem :) Szóval nálunk még mindig pörögnek a kánikulabiztos fogások, amik felfrissítenek és még egészségesek is, külön grátisz, hogy ezt főzni sem kell, nálunk sokszor Gáborra bízom az elkészítését, mert ezt bizony a férfiak is pakk-pakk össze tudják dobni. Én kenyér nélkül készítem, ezáltal könnyedebb a textúrája, ill. ha valaki szeretné, nyugodtan tehet bele több olívaolajat is, nekünk ennyi bőven elég volt. (nyilván mellé lehet csipegetni egy kis kenyeret a tálalásnál)

Hozzávalók:

 -800g kígyóuborka

- 800g paradicsom

- 150g kaliforniai paprika

- 150g vöröshagyma

- 30g fokhagyma

- 2-3 zellerszár

- 3ek balzsamecet

- 2 ek olívaolaj

A hozzávalókat összevágtam, majd a nagy turmixomba beöntöttem és leturmixoltam magas fokozaton, ezt követően üvegekbe töltöttem, és ment a hűtőbe 4-5 órára. 

image2_6.jpeg

Én szeretem talpas pohárban tálalni, ahogy egyszer Cordobában felszolgálták nekem a helyiek. Aki kívánja egyen mellé egy szelet barna/magos kenyeret, vagy akár bagettet, szerintem önmagában is nagyon frissítő élmény :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr518488699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása