eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Burrata Saláta Serrano sonkával és tésztával

2024. augusztus 06. - fuf87

image0_28_1.jpeg

Nagy melegben, amikor gyorsan kell valami finomat összedobni, de nincs kedvünk órákat a konyhában álldogálni. Mióta felfedeztem, hogy a Lidl-ben nagyon pompi burrata-t lehet szerezni, azóta lelkesen veszek is, hogy legyen otthon. Ez egy tartalmas, ugyanakkor nem nagyon megterhelő saláta, aminek a hozzávalóit az alapján is lehet variálni, mit taláunk otthon.

Hozzávalók 2 főre:

- 1 csomag rukkola (vagy madársaláta, vagy amink van otthon)

- 1 db burrata (fél-fél megy majd 1-1 adagra)

- 2 közepes méretű paradicsom

- 1 közepes fej lilahagyma

- 1/2 csomag (125g) vöröslencse tészta

- 100 g passata

- balzsamecet glaze (krém)

- 4-4 szelet serrano sonka

- só, bors

A tésztát megfőztem enyhén sós vízben, leszűrtem, majd kis passatával összeforgattam egy forró serpenyőben, friss borsot adtam hozzá . A rukkolát átmostam, a fele ment az egyik tányér aljára, másik a másikra, a salikra ment egy kis balzsamecet glaze, majd a paradicsom felkockázva, utána jött a hagyma felszelve.

Majd a paradicsomos tészta fele az egyik adagra, másik a másikra. A tetejükre fél-fél burrata sajt, na meg az elmaradhatatlan serrano sonka csíkok - meg lehet még locsolni egy kis balzsaemecettel, még tutibb lesz, és amúgy tökéletes mellé egy kis hideg fehérbor. Jó étvágyat! (Pasiknak lehet egész burrata is, de mivel magas a kalóriatartalma, én maradnék a feleknél:) ) 

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr9718461641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása