eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Southwest Csirkesaláta

2024. augusztus 12. - fuf87

image0_29_1.jpeg

Tökéletes kánikula kaja, magas proteintartalommal, gyorsan össze lehet dobni, csak meg kell várni, amíg jól kihűl, és már tömhetjük is :)

Hozzávalók 4 adaghoz:

- 150g jégsaláta vékonyra felcsíkozva

- 1.5 fej lilahagyma felkockázva

- 2 kaliforniai paprika

- 500g vörösbab/feketebab 

- 250g főtt kukorica

- 250g paradicsom

- 1 cs taco fűszerkeverék

- 500g főtt csirkemell tépkedve

- 200g kókuszjoghurt

- 1 csokor friss koriander

- 1 avokádó

- 1lime

- só, frissen őrölt bors

Opcionálisan: mehet mellé tortilla, vagy akár tölthetjük tortillába hidegen is. Akár egy kevés reszelt sajtot is szórhatunk a tetejére.

A csirkemelleket egyben megfőztem enyhén sós vízben, majd csíkokra tépkedtem, mikor kicsit kihűlt. Utána hozzáadtam a tépett csirkecsíkokhoz a joghurtot és a taco fűszerkeveréket, és alaposan összedolgoztam. Egy nagy tálba jöhet a többi hozzávaló: a friss sali felcsíkozva, a kockázott paprika, paradicsom, a vékonyra csíkozott lilahagyma, a kockázott avokádó, és a felaprított koriander. Majd hozzáadtam a joghurtos-fűszeres húst, végül ráfacsartam a lime levét. Tetszőlegesen mehet rá sajt tálalásnál, vagy betölthetjük tortillába is. Enjoy :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr9118465213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása