eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Rakott káposzta

2023. október 12. - fuf87

image0_7.jpeg

Minden, ami káposzta, nekem bármikor jöhet :) Finom, laktató, egészséges fogás, figyeljönk arra, hogy kevés rizzsel és zsírszegény hússal készüljön. (Én szalonnát, kolbászt és egyéb zsíros dolgokat nem teszek bele) Amikor már hidegre fordul az idő, meglepően jól tud esni egy ilyen rakottas, és ne felejtsük el, rendkívül kiadós is.

Hozzávalók:

- 1 tasak Basmati rizs (Uncle Bens - kb 120-125g)

- 2 közepes méretű vöröshagyma

- 4 gerezd fokhagyma

- 500g 10%-os sertés darált hús

- 1 kg vecsési savanyú káposzta

- 150g Creme Vega

- só, bors, majoranna

- füstölt paprika

- kevés olívaolaj

A hagymát apróra kockáztam, ill. a fokhagymát is. Majd kevés olívaolajon megdinszteltem őket, hozzáadtam a darált húst, majd kifehérítettem, jöttek a fűszerek: só, bors, majoranna és egy kevés füsölt paprika is, majd készre pirítottam a husit. Elővettem kedvenc kis tepsimet és jöhettek a rétegek: egy réteg savanyú káposzta, egy réteg rizs, egy réteg darált hús, majd ez még egyszer, a lényeg, hogy az utolsó réteg káposzta legyen, a tetejét megkentem vegán tejföllel, majd sóztam és borsoztam is. Végül 160 fokon légkeverésen 40-45 perc alatt készre sütöttem, mennyei lett. Tálalásnál lehet még rá dobni egy kis vegán tejfölt, csak hogy fokozzuk az élvezeteket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr5918233277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása