eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Majorannás pulykacsíkok jázmin rizzsel

2023. június 20. - fuf87

image0_29.jpeg

Ha valami gyors és ízletes ebédre vagy vacsorára vágyik az ember, ez egy kifogástalan ötlet, anyukám receptje és biztosan állíthatom, nagyon ízleni fog :) Én rizzsel szeretem leginkább, de akár édesburgonyával vagy főtt petrezselymes krumplival is ízletes fogás lesz belőle.

Hozzávalók:

-1 kg pulykamell csíkozva

- 100g erdélyi szalonna (mert egy kiegyensúlyozott étrendbe ilyen is belefér)

- 2 közepes vöröshagyma

-1 dr Oetker Creme Vega

- 5 gerezd fokhagyma

- kevés olívaolaj

- só

- bors

- majoranna

 + két tasak Uncle Ben's Jázmin rizs (a rizshez jól passzol egy kis friss petrezselyem)

A vöröshagymát apróra vágva megdinszteltem az olívaolajon, majd hozzáadtam a szalonnát (szintén apróra kockázva), majd rádobtam a pulykamellet, hagytam kifehéredni, majd sóztam, borsoztam és majorannával is megfűszereztem jó alaposan. Hagytam fedő alatt párolódni, majd mikor már puha volt a husi, hozzáadtam a vegán tejfölt, összerottyantottam és el is zártam a tűzhelyet. Közben megfőztem a rizst is, majd enyhén sóztam, körítésnek tökéletes mellé egy kis hűvös csemegeuborka :) Jó étvágyat!

Makrók:(1 adag 100g főtt jázmin rizs, 180g majorannás pulyka készen) 

25.6g CH, 40.9g fehérje, 13.5g zsír

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr3918140680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása