eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Zöldbableves

2023. július 06. - fuf87

image0_30.jpeg

Egy kiegyensúlyozott étrendben helyet kell kapnia a leveseknek is, nekem néha kifejezetten jól tud esni egy finom leves egy rohanós napon, persze csak ha van utána valami édes második fogás is :) Kiemelném, hogy ez hidegen a legtutibb, egy kis kanál ecettel szerintem, de ha melegen szereti az ember, úgy is bejövős.

Hozzávalók:

- 1 nagy vöröshagyma (80g)

- 2 közepes fehérrépa (115g)

- 3 közepe sárgarépa (330g)

- 4 gerezd fokhagyma

- 5-6 burgonya (395g)

- 3 babérlevél

- 70 dkg friss, zsenge zöldbab

- 10g szalonna

- 100g füstölt kolbász

- 2.5l víz

- 2 leveskocka

- egy kis csokor kapor

- 150g Créme Vega

A hagymát és a fokhagymát üvegesre pároltam egy kevés olívaolajon. Majd hozzáadtam a répákat, a krumplit, a babérlevelet, sóztam-borsoztam, majd jött rá a víz, a két leveskocka társaságában. 10 perc múlva hozzáadtam a kolbászt is. Mikor már érezhetően kezdtek megpuhulni a zöldségek, akkor hozzáadtam a zöldbabot  és a kaprot is. Mikor a bab is megfőtt, hozzáadtam a vegán tejfölt is, felrottyantottam még egyszer, és elzártam. 

Nekem egy adag 550g szokott lenni, ennek makrói:

144 kcal, 17.5g CH, 5.2g fehérje, 4.3g zsír

Mivel ez nem tesz ki egy teljes étkezést, kell utána még valami, egy fincsi fehérjés palacsinta például :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr118159074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása