eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Ricottás-spenótos spagetti

2023. május 09. - fuf87

image0_27.jpeg

A húsz perces ebéd vagy vacsora manifesztációja következik egy húsmentes tésztafogás formájában. Bármikor tudom enni, finom, laktató és kedvezőek a makrói is.

Hozzávalók:

- 450-500g spenót nyersen

- 200g laktózmentes ricotta

- 4 gerezd fohgamya

- só

- frissen őrölt bors

- 40g parmezán 

- 1 citrom leve

-2 ek olívaolaj

-1 csomag Szafi Reform Spagetti (200g szárazon)

A spenótot alaposan átmostam, majd leszáraztam és felretettem. Egy tálban összekevertem a ricottát, a zúzott fokhagymát, egy evőkanál olívaolajat, a parmezánt, hozzáadtam egy citrom levét frissen facsarva, majd sóztam, borsoztam. Közben megfőztem a tésztát, ill. lepároltam a spenótot egy kanál olívaolajon. Végül a tésztát összekevertem a ricottás krémmel és a párolt spenóttal. Jó étvágyat :)

Makrók: (egy 350g-os adagban)

335 kcal, 25.8g CH, 18.4g fehérje, 15.2 g zsír

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr3318119940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása