eat for health & happiness

FruzsiFitt

FruzsiFitt

Villámgyors csokis brownie

2023. június 24. - fuf87

image1_18.jpeg

Egy gyors recept arra az esetre, ha nagyon megkívánna az ember egy finom brownie-t, és nem szeretne sokat szöszölni a konyhában, de akár délutáni barátnős kávéhoz, vagy last minute vendágváráshoz is pompás :)

Hozzávalók:

- 280 g (1 csomag) Szafi Reform Étcsokoládé ízű muffin lisztkeverék

- 1 tábla cukormentes étcsoki

- 3 db banán

- 150 ml növényi tej

- 150 ml víz

A banánt egy villával összetörtem, majd hozzáadtam a liszkeveréket, a tejet és a vizet, jól összekevertem, hogy homogén, krémes állagú masszát kapjak, majd a csokit apró darabokra törve hozzáadtam. Egy szilikonos tepsibe (akár sütőpapírral bélelt tepsibe) elegyengettem a masszát, majd 35 perc alatt 180 fokon készre sütöttem. Hagytam 10 percet állni, majd nagyobb kockákat vágtam belőle, langyosan a legtutibb :)

Az egész tespi makrói: 1351 kcal, 35.8g fehérje, 206.4g CH, 50.1g zsír

Én egyszerre két közepes szeletet tudtam megenni, melyek súlya darabonként 40g volt, ergó 80g kész brownieban van: 113 kcal, 17.3g CH, 3g fehérje és 4.2g zsír, ha mértékkel esszük, alakbarát és jól eltelítő uzsi vagy ebéd/vacsi utáni desszert lehet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nasmcncfruzsi.blog.hu/api/trackback/id/tr8818152762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása